Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


trükkök

Név színezése:
Nevedet megszínezheted, ha a színezni kívánt rész elé egy ^ (AltGr+3) jelet és egy számot teszel. Minden szám egy színt jelent:
^1= piros
^2= zöld
^3= sárga
^4= kék
^5= cián
^6= rózsa
^7= fehér
^8= Nemzetenként változó, amerikaiként zöld, angolként kék, oroszként piros
^9= szürke

Név villogtatása az eredményjelzõn:
Csak annyi az egéssz hogy beírod a config_mp.cfg fájl végére a jegyzettömbel hogy:

bind x "name név1; wait 40; name név2; wait 40; name név3"

A sort természetesen lehet folytatni és tetszés szerint színezni, az x helyére a kívánt mûködtetõ gombot kell beírni.
Például ez fog megjelenni HUN -> HUN -> HUN ha ezt írod be:

bind x "name ^1H^7U^2N; wait 40; name ^2H^1U^7N; wait 40; name ^7H^2U^1N"

Ez olyan mint egy rajzfilm, tehát ennyi egy képkocka:
name ^1H^7U^2N;
úgy hogy minden változást meg kell rajzolni nem csak az elejét és a végét, a példa csak 3db képkocka tehát ha látványosat akarsz akkor kb 10-15 képkocka kell, a wait utáni szám a képkockák közötti idõt jelöli tizedmásodpercben.

Szöveges üzenet bindelése:
A Cod2MP_s.exe-vel indítsuk el a játékot. Ez nagyon fontos mert ha pl. ASE-ból indul akkor a következõ indításnál már nem fognak mûködni a bindek!
A fõmenöben nyomjuk le a TAB feletti nullát, hogy elõjöjjön a konzol. Ide kell beírni a következõ parancssort:

/bind x say Bármilyen szöveg

Tehát itt az "x" a mûködtetõ billentyût jelenti, ezt tetszõlegesen megváltoztathatjuk.
say= üzenet mindenkinek
tsay= üzenet a csapattársaknak

Hangüzenet (parancsok, válaszok, kijelentések) bindelése:
Egy gombnyomásra utasíthatjuk vagy válaszolhatunk társainknak, csak annyit kell tennünk, hogy létrehozunk egy autoexec.cfg fájlt. Ezt úgy tehetjük meg, hogy létrehozunk egy sima txt-t és TotalCommanderrel átítjuk a kiterjesztését cfg-re (fájl/csoportos átnevetés). Ebbe az autoexec.cfg fájlba jegyzettömbbel beleírjuk az alábbi sorokat:

exec names.cfg
exec binds.cfg

Mentsük el a fájlt a Call of Duty 2-nk main könyvtárába.
Ezután az elõbbi módon létrehozunk egy names.cfg fájlt is. Ebbe az alábbi sort írd bele:

name "neved a játékban színkódokkal, mindennel együtt"

pl.: name "^7H^4U^5N"
Mentsük el a fájlt a Call of Duty 2-nk main könyvtárába.
Ezután az elõbbi módon létrehozunk egy binds.cfg fájlt is. Ebbe ekrülnek a tényleges bindek kódjai. A cod sorozatban a hangüzenetek 3 csoportba vannak osztva, parancsok (commands), válaszok (responses) és kijelentések (statements). Ezeknek a kódjait játék közben általában a V gomb megnyomásával érheted el.
Ennek mintájára írjunk be egy bindet:
pl.:

bind 1 "openScriptMenu quickresponses 1"

Ügyeljünk a kis és nagy betûkre!
Így az egyes gomb megnyomására karakterünk azt fogja mondani "Igen, Uram!"
Itt egy konkrét példa:

bind 1 "openScriptMenu quickresponses 1"
bind 2 "openScriptMenu quickresponses 2"
bind 3 "openScriptMenu quickresponses 5"

bind 4 "openScriptMenu quickcommands 7"

bind 5 "openScriptMenu quickstatements 5"
bind 6 "openScriptMenu quickstatements 6"

A bind szó utáni szám a mûködtetõ gombot jelenti, az utolsó szám pedig az adott csoporton beüli üzenet számát. Célszerû a fenti módon a csoportokat üres sorral elválasztani.
Ezután már csak egy dolgunk van: a játék indításával a cfg fájlokat is munkára bírni.
Készítsünk egy parancsikont a Cod2MP_s.exe fájlról mondjuk az Asztalra. Ezen jobb klikk, tulajdonságok, és a Cél mezõt egészítsük ki az alábbi módon:

"C:\elérési útvonal\CoD2MP_s.exe" +exec autoexec.cfg

Kész.

Persze ezt az egészet meg lehet tenni egy külön programmal is, de az mint tudjuk RAM-ot fogyaszt és korlátozottak a beállítási lehetõségei (csak elõre megadott gombokat használhatunk üzenetküldésre)...
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.